Forum symbian Strona G│ˇwna symbian
symbian
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

to schudnij bo zaden nie bedzie cie chcial

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum symbian Strona G│ˇwna -> Zielono Mi
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 654
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/6
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 3:42, 09 Kwi 2014    Temat postu: to schudnij bo zaden nie bedzie cie chcial

Leczę się u doktora Kotłowskiego w Sopocie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczyny, bardzo dziekuje za wszelkie podpowiedzi oraz przepisy mam nadzieje,ze wszystko mi sie uda, bo strasznie sie denerwuje. Ciesze sie, ze moj maz-Turek, nie zna polskiego i nie przeczyta tych wszystkich glupot.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
podoba mi si─Ö

spierniczyl biust i co powieziecie??? [link widoczny dla zalogowanych] DO TEGO PRZESTA┼âCIE U┼╗YWA─ć SZAMPON├ôW KUPOWANYCH W ZWYK┼üYCH SKLEPACH.
Z problemem kt├│ry opisujecie borykam si─Ö od bez ma┼éa od 25 lat. komorka zap┼éodniona wedruje sobie oko┼éo 5 dni do macicy w ktorej sie zagniezdza. - mi si─Ö to nie podoba - wszystkim, kt├│rym Europa nie odpowiada - od razu bym podzi─Ökowa┼é, niech wracaj─ů do swoich raj├│w.... Wiecie co... Warzywa poszatkowa─ç, zala─ç wod─ů i gotowa─ç 10 min. [link widoczny dla zalogowanych]
Tylko musisz uwa┼╝a─ç, bo mo┼╝e by─ç r├│wnie┼╝ pu┼éapka i wielka pokusa, wiesz o czym m├│wi─Ö........ Na pewno przy nastepnej wizycie u gina powiem co i jak... praktycznie nie bedzie widac ze sa to buty z odkryta pieta...a czy mozna juz? Jestem 10 dni po operacji powi─Ökszania piersi kt├│r─ů wykona┼é dr Broma. * kwiaty 3D akrylowe KPW? z 62-63kg na 57 kg jeszcze 4 kg i bedzie oki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
30-40 funtow tygodniowo, po 9 dniach wyjechalismy do oxford'u, najpierw na pole namiotowe, przespalismy tam dwie noce, rozejzelismy sie po okolicy, potem znalezlismy sobie miejsce na obrzezach i tam sie na dziko rozbilismy po trzech tygodniach okazalo sie, ze nasza dzika polana ma swoich wlascicieli, i choc zapewniali nas, ze mozemy zostac, zmylismy sie do parku kolo lodowiska i tam sie rozbijalismy co noc piekne wspomnienia
Inna sprawa ┼╝e je┼Ťli ma si─Ö 18l i 5 kg nadwagi to g┼éupota jest bra─ç co┼Ť takiego a tak si─Ö dzia┼éo i laski bez kontroli zatruwa┼éy si─Ö ale to ju┼╝ kategoria bezm├│zgowie a w takim przypadku to i aspiryna potrafi zaszkodzi─ç............
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Doprowadza to moje w┼éosy do tego, ┼╝e wygladaj─ů jak ┼é─ůka po przejsciu huraganuz odpowiednim ┼éadunkiem elektrycznym.
[link widoczny dla zalogowanych]
miałam skomentować ale się powstrzymam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Problem dotyczacy muzulmanskich gang├│w gwalcacych biale dziewczyny nie ominal tez Wielkiej Brytanii.
Ponadto otwieraj─ů letni─ů szko┼é─Ö ta┼äca w Zakopanym.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

do Patbela - ja dzisiaj odebra┼éam wyniki i tak: [link widoczny dla zalogowanych] Dobre maseczki i odzywki mocno nawil┼╝aj─ůce (stosuj te do w┼éos├│w zniszczonych/ farbowanych).
Ja tez przewaznie przesiaduje w domu albo przy necie jak jest Pełno wszędzie tematów o torebkach - kolory, wzory, szmakie, owakie. ja robie tipsy z takiego żelu co się nazywa starlite. Ostatnio poszłam go wypełnic kwasem hialuronowym. jak po dwoch czy trzech tygodniach zdrowej , rozsadnej diety wymiekne , przerwe ja i bede dalej dzwigac balast 30 kg nadwagi czy to jest zdrowsze ??? [link widoczny dla zalogowanych]
bior─ůc pod uwag─Ö wypowiedz 'iffonka23' absolutnie si─Ö z ni─ů nie zgadzam!! Shakin Stevens pilinguj sk├│r─Ö Wieczorem r├│b piling ca┼éego cia┼éa pod prysznicem. Fakt mam zabke od roku nie jest latwo, ale mam partnera, ktory bardzo mi pomaga i doradza. PROSZE O RAD─ś!!! Chcia┼éabym wr├│ci─ç do naturalnego koloru, tylko nie za bardzo wiem jak. Wizja spadaj─ůcej wagi cia┼éa na pewno zmotywuje Cie do dzia┼éania..
[link widoczny dla zalogowanych]
o haha i tak ja bolało ze poduszke przegryzła hehe
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Prosz─Ö podpowiedzcie jak si─Ö pozby─ç tego paskuctwa Blee .!

u mnie pomalutku, data slubu wyznaczona na 7 pazdziernika miesiac Maryjny i swieto (wspomnienie Matki Bozej Rozancowej) piekniej byc nie moze, pozdrawiam cieplutko
[link widoczny dla zalogowanych]
Te┼╝ zaczyna mnie to przera┼╝a─ç, bo porodu fizjologicznego nie da si─Ö prze┼éozy─ç na za dwa dni a┼╝ kt├│ra┼Ť pacjentka zwolni miejsce. Na sto procent sie okaze w przyszlym tyg jak pojde do ginek.
[link widoczny dla zalogowanych]
I tak cierpiałam !!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tak nam wmowiono ze to jest piekne a niby dlaczego nie jest inaczej?
Wszystkie praparaty tegoż kwasu zazwyczaj utrzymuja się w ustach około pół roku ( krótko, bo jemy , pijemy gorace, zimne).
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja ostatnio zupe┼énie przez przypadek trafi┼éam do salonu pi─Ökno┼Ťci Pure Diamond, na ul.Krowoderskich Zuch├│w. [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam
Czy kto┼Ť ma do┼Ťwiadczenia z tymi akurat salonami czy to mnie si─Ö ju┼╝ \przejad┼éo? A co w tym dziwnego? raczej widze to jako dosiwadczenie zyciowe i poznanie nowego kraju i jezyka niz zarobienie fortuny. Ogl─ůda┼éam 10 lat temu z ni─ů Sznse na Sukces. robi┼éam par─Ö razy nad g├│rn─ů warg─ů i teraz mam ich jescze wi─Öcej a raz w ramach promocji pani strzeli┼éa w poj w┼éosek i teraz ro┼Ťnie mi tam pi─Ö─ç [link widoczny dla zalogowanych]
Martyna popatrzy┼éa na niego ze zdziwieniem, a on kurczowo zaciska┼é powieki, ┼╝eby niczego nie zobaczy─ç (a┼╝ by┼é siny na twarzy). To moje drugie dziecko, ale tak jakbym uczy┼éa si─Ö wszystkiego od nowa. Pozdrawiam wszystkich przed ,po i w trakcie glodoweczki Dzi┼Ť pokaza┼éa 77,5 co ju┼╝ mnie dobija! Mnie sporo czasu zaj─Ö┼éo przestawienie si─Ö na wiedz─Ö, ┼╝e mog─Ö je┼Ť─ç i nie utyj─Ö, trzeba by┼éo te stare my┼Ťli z g┼éowy wyrzuci─ç i zast─ůpi─ç nowymi, ale wszystko si─Ö da, wa┼╝ne, ┼╝eby pr├│bowa─ç odpowiednich metod. OBRZ─śKI: Moi znajomi u┼╝ywali chodzika i ich c├│rka zacz─Ö┼éa chodzi─ç samodzielnie dopiero w wieku 18 miesi─Öcy, ale nie wiem czy to ma z tym zwi─ůzek.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jestem zadowolona.
mo┼╝e mo┼╝e by─ç mniej, nie wiem

Piszcie o swoich do┼Ťwiadczeniach - b─Ödzie wszystkim ra┼║niej i ten czas jako┼Ť szybciej zleci.
[link widoczny dla zalogowanych]
A teraz te odrosty.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Strasznie się cieszę, że znalazłam p.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Gorraco Was pozdrawiam! [link widoczny dla zalogowanych] Mia┼éam robione paznokcie zelowe, ale by┼éy nietrwa┼ée i kruszy┼éy si─Ö po kilku dniach.Jednak zalet─ů pazurk├│w ┼╝elowych jest to,┼╝e ┼éatwo si─Ö w nie wtapia ozdoby ,oraz zel nie ma zapachu, w przeciwie┼ästwie do akrylu - niekt├│rym ten zapach przeszkadza,ale np ja go lubi─Ö Zajmuj─Ö si─Ö robieniem paznokci akrylowych od d┼éu┼╝szego czasu i jestem z nich bardzo zadowolona, ┼Ťwietnie si─Ö trzymaj─ů i dobrze zrobione swietnie wygl─ůdaj─ů Pozdrawiam
kolczyk w pepku jest bardzo przyjemny,nieboli przeklucie,czasami ciezko sie goji. JU┼╗ MAM DO┼Ü─ć M─śSKICH OBRZYDLIWIE CI─ś┼╗KICH BUT├ôW!!!! jak my┼éa┼Ť w┼éosy? K┼éos, to zostaje dekoloryzacja. Pozdrawiam wszytskie kobiety.Czekam na jakis odzew i odpowiedz. [link widoczny dla zalogowanych]
Zaczarowana-polano! Jestem trzeci dzionek na g┼éod├│wce i schud┼éam juz 4,5kg. bys musiala powtarzac rozne zajecia... JAK TO ZNALE┼╣─ć??? Witam was!!! Staram sie by dita byla zroznicowana a witaminki biore ale na wlosy i paznokcie. Znam takie laski co du┼╝o my┼Ťl─ů na sw├│j temat a wygl─ůdaj─ů jak kaszaloty.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ponadto jest bogatym źródłem niacyny, tiaminy, żelaza i białka.
[link widoczny dla zalogowanych]
po nich nie wisi sk├│ra jak sie schudnie tylko stopniowo si─Ö obkurcza ,jest bardziej j─Ödrna i elastyczna.My┼Ťl─Ö,┼╝e to tak┼╝e du┼╝y plus
Facharzt f├╝r Frauenheilkunde
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum symbian Strona G│ˇwna -> Zielono Mi Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin